Kategori:
Frukost
Datum:
2020-08-28 07:30 - 08:45

Beskrivning

anmalan digitalt  

DELTAGARLISTA

Att bygga och utveckla gedigna globala varumärken med starka syften! 
– Välkommen till en föreläsning om Essitys varumärkesresa.

Det globala hygien- och hälsobolaget Essity föddes som bolagsnamn och varumärke 2017.
Hur skapar man ett starkt globalt bolagsvarumärke från ett rent blad? Hur lanserar man det i 150 länder?
Och hur får man med sig medarbetare, samarbetspartners och kunder på resan?
Det kommer bli ett spännande seminarium om Essity och företagets starka varumärken så som Libero, Libresse, TENA, Tork och Leukoplast.

Från Essitys sida deltar Frida Ohlander, Corporate Brand Director, Jenny Törnkrantz, Global Master Brand & Design Director och Sofia Hallberg, Nordic Communications Director.

Om Essity:
Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag. Vi ökar människors välbefinnande genom våra produkter och tjänster. Försäljning sker i cirka 150 länder under de globalt ledande varumärkena TENA och Tork samt andra starka varumärken såsom JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda och Zewa. Essity har omkring 46 000 medarbetare. Nettoomsättningen 2019 var cirka 129 miljarder kronor (12,2 miljarder euro). Huvudkontoret ligger i Stockholm och Essity är noterat på Nasdaq Stockholm. Essity bryter barriärer för ökat välbefinnande och bidrar till ett hälsosamt, hållbart och cirkulärt samhälle. För mer information, besök www.essity.com.

OBS! Denna frukosten sänds endast digitalt.

Samarbetspartners:

  gbgco     uslogga             gplogotyp           aveny production logo        handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

Invalid Input

Invalid Input

Invalid Input