Kategori:
Seminarie
Datum:
2018-11-26 11:30 - 13:00

Beskrivning

anmalan
Att alltid vilja ha mer. Och ändå drömma om att äga mindre. Hur går det ihop? Och hur kan företag hitta sätt att fortsätta vara relevanta i en snabbt föränderlig konsumtionskultur? Enbart genom att förstå konsumtionskulturen och den sociala roll som konsumtion spelar för människor kan företag definiera sitt existensberättigande.

Katarina Graffman är doktor i kulturantropologi och en erfaren konsumentantropolog. Hon har under två decennier hjälpt företag att förstå konsumtionskulturen. Jacob Östberg är professor i reklam & pr på Stockholms universitet och forskar om konsumtionskultur.

Tillsammans har de skrivit boken "Vi är vad vi köper".

Välkommen på lunchseminarium på Convendum, Avenyn 21.

Samarbetspartners:

  gbgco        convendum         gplogotyp       svmassan      tv4    ihm        aveny production logo   handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input