Kategori:
Frukost
Datum:
2017-10-06 07:30 - 08:45

Beskrivning

anmalan

DELTAGARLISTA

Synlig, tillgänglig, samtida & digital

Ing-Marie Persmo, marknads- och försäljningschef och Lena Jaksch, Marknadsföringschef på GöteborgsOperan, berättar om
arbetet med att ta fram den nya grafisk profil som lanserades i mars 2017. Den nya visuella identiteten är inspirerad av
verksamhetens kreativitet och husets närhet till vattnet.

En symbol i rörelse, framtagen för att fungera i dagens alla digitala och analoga kanaler.

Varmt välkommen till GöteborgsOperan!

Samarbetspartners:

  gbgco        convendum         gplogotyp       svmassan      tv4    ihm        aveny production logo   handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input