Kategori:
Frukost
Datum:
2019-05-29 07:30 - 08:45

Beskrivning

anmalan

Känslostyrda konsumenter - hot eller möjlighet för ditt företag

I en tid då utbudet av produkter och tjänster är större än någonsin, ställs konsumenterna inför fler och fler valsituationer. Att fatta tidseffektiva beslut innebär att i allt större utsträckning förlita sig på intuition och känsla, snarare än rationella utvärderingar av olika alternativ. De företag och varumärken som blir bäst på att navigera bland konsumenternas känslor, blir framtidens vinnare.

På Kantar är vi experter på komplexa köpbeslut, undermedvetna drivkrafter och vad det är som verkligen spelar roll när man ska bygga varumärken som attraherar konsumenter och skapar tillväxt. I det här seminariet delar vi med oss av godbitar från vår erfarenhetsbank och ger vår syn på hur man systematiskt bör arbeta med känslomässig positionering och aktivering av sitt varumärke.

Vi som är talare heter Viktoria Aronsson och Helena Wilson och vi kommer från Kantars Göteborgskontor. Tillsammans har vi över 30 års erfarenhet från market research med fokus på varumärke och kommunikation.

Välkomna till Convendum, Avenyn 21!

Samarbetspartners:

  gbgco    convendum         gplogotyp    tv4    IHMNYLOGGA   aveny production logo   handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input