Föreläsare

Per Holknektper

Kan jag, kan du, kan vem som helst.

Det är Per Holknekts gränslösa arkiv av upplevelser och erfarenheter som gör honom unik. Per bjuder på känslosamma och värdefulla berättelser från hans sällsynta, inspirerande och mångfacetterade livsresa som både inspirerar, skapar förståelse och sätter spår.

Per har inte bara hunnit startat 32 bolag, varav ett börsnoterades och värderades till en miljard kronor, han har också levt som hemlös och förlorat både jobb och familj pga. missbruk. Per har en unik förmåga att förvandla aska till eld. Han är tacksam för vad livet gett honom och berättar både om motgångarna i livet samt utmärkelserna som bl.a. Årets bolagsgrundare, Årets Exportbolag, Årets Inspiratör med mycket mera. Med sin djupa kunskap och långa erfarenhet inom bolagsutveckling, varumärkesarbete/strategier samt entreprenörskap förmedlar Per utöver inspiration, skratt och tårar värdefulla nycklar, lärdomar, insikter och metoder som enkelt kan användas och appliceras på precis vem och vad som helst.

Johan Ronnestam

johan

Inget nytt. Allting nytt. Varumärkesbygge och marknadsföring i en globaliserad värld.

Johan Ronnestam, en av Sveriges mest erfarna varumärkesbyggare, som arbetat med många av världens främsta varumärken och startat ett flertal egna företag, delar med sig av sina tankar om morgondagens kommunikationslandskap samt berättar om designbolaget BAUX globala framfart med kunder som Google, LinkedIn, Starbucks, Nike, Accenture, Facebook och många fler.

Inger Hansson

ingerh

Våga mer, än du törs!

Om självkänsla och stolthet
Om kommunikation
Om hur vi ska få tiden att räcka till
Om hur vi kan undvika energitjuvar såsom missförstånd, missnöje och oro
Om hur vi kan finna balansen i livet



Antoni Lacinaiantoni

Analog kommunikation i en digitaliserad värld 

Håller vi på att glömma förmågan att kommunicera i en alltmer digital värld? Vad vi säger, hur vi ser ut, hur vi låter och hur vi lyssnar? Utan de egenskaperna kommer säljare,
kundservice och andra affärsrelationer inte att behövas. De automatiseras bort. Det har redan börjat hända inom B2C. Var köpte du din senaste bok till exempel?

Antoni Lacinai brinner för den analoga kommunikationen. Under 25 år har han studerat framgångsfaktorerna inom mänsklig kommunikation och hur man bygger relationer med medarbetare, kollegor och kunder. Han kommer att bjuda på X enkla sanningar inom kommunikation - som följer ett kundmöte. Med sin positiva, passionerade och professionella stil kommer Antoni att påminna oss om att allt inte löser sig med chatt och email. 

Den riktiga magin sker när vi träffar varandra.

Aron Andersonaron

Att vända motgång till framgång!

Samarbetspartners:

logo goteborgco   logo gothiatowers   gp logo 2   logo fyra   logo ihm school   world trade center   aveny production logo   logo handels marketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input