Kategori:
Frukost
Datum:
2018-05-04 07:30 - 08:45

Beskrivning

anmalan

KONSTEN ATT FÖRSTÖRA ETT VARUMÄRKE

Det är viktigt att lära av andras framgångar – men kanske ännu viktigare
att lära av andras misstag. Speciellt de där misstagen som på skrivbordet
såg ut som givna succéer. Fredagen den 4 maj kommer Ulrik von Szokolay
från Brand Clinic och berättar om dom vanligaste fällorna i varumärkes-
byggandet och hur du undviker att själv trilla i dem.

VÄLKOMMEN TILL EN OVANLIGT MATNYTTIG FRUKOST!

Brand Clinic är en av Sveriges mest erfarna varumärkeskonsulter med drygt 20 års erfarenhet. Vi är specialiserade på att definiera och vidareutveckla varumärken inom i stort sett alla typer av verksamheter. Vi arbetar både nationellt och internationellt.
För mer info om Brand Clinic, besök gärna vår hemsida www.brandclinic.se

Samarbetspartners:

  gbgco        convendum          GP blue RGB      svmassan      tv4    ihm        aveny production logo   handelsmarketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input