Kategori:
Frukost
Datum:
2017-10-06 07:30 - 08:45

Beskrivning

anmalan

DELTAGARLISTA

Synlig, tillgänglig, samtida & digital

Ing-Marie Persmo, marknads- och försäljningschef och Lena Jaksch, Marknadsföringschef på GöteborgsOperan, berättar om
arbetet med att ta fram den nya grafisk profil som lanserades i mars 2017. Den nya visuella identiteten är inspirerad av
verksamhetens kreativitet och husets närhet till vattnet.

En symbol i rörelse, framtagen för att fungera i dagens alla digitala och analoga kanaler.

Varmt välkommen till GöteborgsOperan!

Samarbetspartners:

    logo goteborgco       convendum          GP blue RGB      svmassan      logo fyra      logo ihm school        aveny production logo   logo handels marketing

Instagram

instagram banner

Facebook

facebook banner

Linkedin

linkedin banner

Nyhetsbrev anmälan

  1. Namn*
    Invalid Input
  2. E-post*
    Invalid Input
  3. Telefon*
    Invalid Input